Facebook XR-branding gespot in het wild voorafgaand aan Facebook Connect
VR Technologie

Facebook XR-branding gespot in het wild voorafgaand aan Facebook Connect

Met Facebook Connect – voorheen Oculus Connect 7 – om de hoek, speuren hardcore fans elke centimeter van het internet af op zoek naar elke update met betrekking tot de langverwachte ontwikkelaarsconferentie.

Facebook XR-branding gespot in het wild voorafgaand aan Facebook Connect

Hoewel het niet per se een overweldigend lek is, trakteerde een mysterieus persoon ons eerder vanmorgen op een vroege blik op een nieuwe Facebook-branding, waarmee hij verder onthulde dat het bedrijf zich van de naam Oculus afzijdig houdt. De foto lijkt een opnieuw ontworpen logo te laten zien voor Facebook Reality Lab, de bedrijven die onlangs de AR & VR-onderzoeksafdeling hebben genoemd.

Het uitgelekte imago van vandaag wordt verder gelegitimeerd door originele ontwerpconcepten die in 2019 werden gedeeld door beeldend kunstenaar James White. Nu Facebook al heeft bevestigd dat ze van Oculus-branding af zijn – zo ver gaan dat ze hun jaarlijkse ontwikkelaarsconferentie en meeslepende technologiedivisie opnieuw labelen – is het logisch dat het bedrijf zou willen dat toekomstige branding deze verandering weerspiegelt.

Wat betreft wat er feitelijk in de doos zit, de lucht is deze limiet! Recent gelekte beelden lijken het bestaan ​​van een Oculus Quest-follow-up te bevestigen; er is ook de Facebook AR-headset van het bedrijf, hoewel het hoogst onwaarschijnlijk is dat we zo vroeg in de ontwikkeling belangrijk nieuws zullen ontvangen.

LEZEN  Hoe het team achter VRDays Europe een meerdaagse XR-conferentie tot leven bracht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *